SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dworzec jak z „Lokomotywy” Tuwima reklamuje PKP i PKP Intercity (wideo)

W kolejnym spocie z kampanii PKP i PKP Intercity opartej na parafrazie wiersza „Lokomotywa” Juliana Tuwima przedstawiany jest nowoczesny dworzec kolejowy. Reklamę, z udziałem Piotra Fronczewskiego, przygotowała agencja PZL.

W nowym spocie PKP i PKP Intercity Piotr Fronczewski, parafrazując „Lokomotywę”, opisuje zalety nowoczesnych dworców kolejowych, m.in. obecność różnych punktów usługowych oraz możliwość skorzystania z bezpłatnego internetu (który zaczął być świadczony, także w pociągach, przez T-Mobile Polska w połowie ub.r.).

To druga reklama z obecnej odsłony kampanii PKP pod hasłem „Zapowiada się dobra podróż”. Pierwsza przedstawiała zalety i udogodnienia w podróżowaniu pociągiem.

Wcześniejszy etap akcji był prowadzony wiosną br. W kolejnych spotach pokazano rodziców na szkolnej wywiadówce, kasjerkę i maszynistę PKP oraz rodzinę podróżującą pociągiem.

Nowa odsłona kampanii obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne z oferty TVP, TVN i Polsatu), radio (Jedynka, Dwójka, Trójka, TOK FM, Radio Roxy, Radio Eska, Radio ZET, wszystkie stacje z Grupy RM), prasę, internet oraz indoor i outdoor.

Kreacją wszystkich reklam zajęła się agencja PZL, a produkcją spotów - dom produkcyjny Easy Hell Productions. Za planowanie i zakup mediów w listopadzie odpowiada dom mediowy Carat Polska.

Dołącz do dyskusji: Dworzec jak z „Lokomotywy” Tuwima reklamuje PKP i PKP Intercity (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja22
Piękny Wrocławski Dworzec
0 0
odpowiedź
User
Gie
I to jest reklama godna Fronczewskiego a nie jakieś pajacowanie jak w poprzedniej, nawet nie pamiętam czego to była reklama.
0 0
odpowiedź
User
Markietanka
PZL przypomina po raz kolejny naszym "markieterom", że reklama może być miła dla oka i ucha, i nawet jak się w niej lągo obraca, może obracać się zgrabnie i nie nachalnie. "Celebryta" może gadać jak człowiek, a reklama może być przedmiotem dyskusji na języku polskim i inspiracją dla dzieci do czytania polskiej literatury.
0 0
odpowiedź