DVR wpływają na tradycyjne oglądanie telewizji
Amerykańscy konsumenci posiadający DVR (digital video recorder)oglądają obecnie mniej więcej tyle samo telewizji za pomocą tychurządzeń co w czasie rzeczywistym.
Oglądalność telewizji w czasie rzeczywistym w domach, w którychznajduje się DVR, spadła do poziomu 36 procent przeznaczanego wsumie na telewizję - informuje na swojej stronie internetowejeMarketer, powołując się na badanie firmy Marquest Media &Entertainment Research. Dla porównania, w ubiegłym roku, wskaźnikten wynosił 45 procent.
Z kolei nagrane treści stanowią obecnie 32 procent czasuprzeznaczanego na oglądanie telewizji w domach z DVR, w porównaniudo 28 procent w roku ubiegłym.
Według analityków z eMarketera, wzrost na rynku DVR, VOD, wideoonline, mobilnego wideo i innych mediów, przyczynia się tylko dozwiększenia oglądalności telewizji. Ten trend najprawdopodobniejbędzie się utrzymywał, a ludzie będą oglądać więcej telewizji itreści wideo w przyszłości, tyle że na różne sposoby.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: DVR wpływają na tradycyjne oglądanie telewizji