„Durex Eksperyment” zachęca do udanego życia seksualnego (wideo)
Ruszył „Durex Eksperyment”, wizerunkowa kampania reklamowa marki Durex (Reckitt Benckiser). W Polsce za adaptację i realizacji akcji odpowiada agencja TBWA \ Tequila.
„Durex Eksperyment” zaczął się od międzynarodowej rekrutacji par, które zostaną zaproszone do Akademii Kochanków Durex w Wenecji. Na czas trwania akcji staną się oni ambasadorami swoich krajów, którzy tydzień po tygodniu będą odkrywać tajemnice udanego życia seksualnego. Aby wziąć udział w rekrutacji, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie durexperiment.com.
Dodatkowo przygotowano specjalną aplikację, dzięki której możliwe będzie mierzenie, ocenianie i śledzenie poziomu satysfakcji seksualnej. Eksperymenty dostępne w aplikacji mają za zadanie pokazać, że udany seks nie dotyczy tylko fizyczności, ale także sfery emocjonalnej. Zebrane dane pozwolą Durexowi stworzyć globalną mapę miłości, wskazującą, gdzie oraz kiedy zadowolenie ze współżycia jest największe.
Kampania jest prowadzona w 30 krajach z całego świata, w tym w Polsce. Akcja obejmuje m.in. działania na Facebooku oraz spoty viralowe na YouTubie. Potrwa trzy miesiące.
Za przygotowanie i realizację kampanii na polskim rynku - w tym adaptację kreacji, produkcję virali i prowadzenie komunikacji w social media - odpowiada agencja TBWA \ Tequila.
Dołącz do dyskusji: „Durex Eksperyment” zachęca do udanego życia seksualnego (wideo)