Durex promuje bezpieczny seks w kampanii reklamowej
Marka Durex ruszyła w Wielkiej Brytanii z kampanią telewizyjną promującą bezpieczne stosunki seksualne, w związku z niepokojącymi statystykami dotyczącymi rozprzestrzeniania się chorób wenerycznych w Zjednoczonym Królestwie.
Kampania "Let's not go back to normal" zwraca uwagę, by po okresie lockdownu nie odchodzić od "nowej normalności" w aktywności seksualnej, na rzecz starych nawyków, prowadzących do chorób przenoszonych drogą płciową. Zaliczono do nich skrępowanie kobiet przed proszeniem partnerów o zakładanie prezerwatyw czy niechęć części mężczyzn do zabezpieczenia się w czasie stosunku.
Akcja marki Durex obejmuje spot telewizyjny oraz outdoor.
Kreację przygotowała agencja Havas London. Produkcją zajęło się studio Tubby Brother Films.
Dołącz do dyskusji: Durex promuje bezpieczny seks w kampanii reklamowej