Dulux z nowym logo i liniami produktowymi
Firma Akzo Nobel na całym świecie wprowadza zmiany w identyfikacji wizualnej marki Dulux. W Polsce jednocześnie na rynek trafiają cztery nowe linie produktowe tych farb.
W nowej identyfikacji wizualnej farb Dulux pozostaje claim „Let’s colour”, przy czym w logotypie do nazwy marki dołączyła postać, która rozwija kolorową wstęgę. Cała kompozycja ma odzwierciedlać dynamiczne, ożywcze zmiany oraz siłę i energię kolorów.
Spójny system wizualny obejmie wszystkie kanały komunikacji (opakowania, punkty sprzedaży, materiały reklamowe) 14 marek Akzo Nobel obecnych w ponad 50 krajach. Zaprojektowała go międzynarodowa grupa ekspertów we współpracy z agencją Design Bridge.
W Polsce relaunch Duluxu obejmuje również wprowadzenie nowej oferty produktowej, złożonej z czterech głównych linii: Inspiration, Harmony, Technology i Basic.
Dołącz do dyskusji: Dulux z nowym logo i liniami produktowymi