Droższe reklamy w Radiu ZET
Po raz pierwszy od ponad dwóch lat zmienia się cennik Radia ZET.Średnia podwyżka od 3 listopada wyniesie 4,7 proc.
Zmianie ulegną również ceny w ofercie handlowej RRM: ZETBarometr+ i ZET Barometr Young. Ceny w ofertach ZET Total orazPlaneta Sieć 18, pozostają bez zmian.
- Rok 2008 jest dla rynku radiowego kolejnym okresem intensywnejwalki o słuchacza. Pomimo stale rosnącej liczby stacji skierowanychdo wąskich grup docelowych, zmieniającym się stylu konsumpcjimediów oraz zwiększającej się roli internetu, pozycja Radia ZETpozostaje stabilna - mówi Jaromir Sroga, dyrektor sprzedaży imarketingu Grupy Eurozet. - Na przestrzeni ostatnich 7 lat RadiuZET przybyło 17 proc. nowych słuchaczy - dodaje Sroga.
Dołącz do dyskusji: Droższe reklamy w Radiu ZET