Drożeją reklamy w stacjach Grupy RMF, w RMF FM o 2,7 proc.
Grupa RMF ogłosiła cennik reklamowy na okres wakacyjny. Stawki w poszczególnych rozgłośniach są 2-4 proc. wyższe niż obecnie.
W nowym cenniku RMF FM średnia cena reklamy 30-sekundowej (stawka rate card) wynosi 8 133 zł, o 2,7 proc. więcej niż obecnie. Najdroższe dla marketerów jest pasmo poranne - w godzinach 8-10 emisja reklamy w poniedziałek lub wtorek kosztuje 23,2 tys. zł, a w środę, czwartek lub piątek - 26,8 tys. zł.
W sieci RMF Classic cena spotu rośnie o 2,3 proc., a w sieci RMF Maxxx stawki pozostają niezmienione. W konsekwencji drożeją reklamy w pakietach Grupy RMF: w RMF 3D i RMF na Maxxxa o 2,2 proc., a w RMF z Klasą - o 3,8 proc.
- Bardzo duże wzrosty słuchalności stacji Grupy RMF w ostatnim okresie i rosnący popyt na reklamę radiową skłaniają nas do skorygowania cen na okres letni. W tym czasie Polacy słuchają radia zdecydowanie dłużej niż w pozostałych miesiącach. Wysoka jednocyfrowa dynamika rynku radiowego w I kwartale 2015 jest potwierdzeniem wyraźnego ożywienia wśród reklamodawców - uzasadnia te podwyżki Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.
Nowe cenniki będą obowiązywać od 29 czerwca do 30 sierpnia br.
![](finanes1507.jpg)
Od lutego do kwietnia br. średni udział RMF FM w rynku radiowym wynosił 25,5 proc., a RMF Classic - 1,1 proc. (według badania Kantar Media - zobacz wyniki wszystkich stacji ogólnopolskich), a w przypadku RMF Maxxx - 2,9 proc. (zobacz dane wszystkich sieci radiowych).
Dołącz do dyskusji: Drożeją reklamy w stacjach Grupy RMF, w RMF FM o 2,7 proc.