Drogerie Super-Pharm reklamują darmową dostawę (wideo)
Sieć drogerii Super-Pharm rusza z kampanią telewizyjną zachęcającą do zakupów online - teraz z darmową dostawą. Działania przygotowały Gutenberg, CutCut, Mets, Big Picture, MasterMind.
W najnowszej kampanii Super-Pharm informuje o darmowej dostawie dla wszystkich zamówień. Niezależnie od wartości zamówienia, czy miejsca dostawy, wszystkie zakupy będą dostarczane do klientów kurierem do domu, bez obciążania ich kosztami wysyłki, z zachowaniem wszystkich procedur bezpieczeństwa.
Spot przedstawiono jako rysowaną opowieść, o stonowanych barwach nawiązujących do kodu kolorystycznego marki. Animacja opowiada o tym, jak nie wychodząc z domu, można nadal realizować zarówno codzienne, niezbędne zakupy, a także sprawiać sobie drobne przyjemności. Każda ze stron działająca przy kampanii wykonała swoją pracę zdalnie.
Start kampanii zaplanowano na 11 kwietnia. Spot będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych, takich jak: TVP2, Polsat, TVN oraz na kanałach tematycznych.
Kampania wspierana będzie w serwisach VoD oraz online. Emisja spotu potrwa do końca miesiąca. To pierwsza od dwóch lat kampania reklamowa Super-Pharm w telewizji.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Gutenberg, obsługująca na stałe Super-Pharm, pod kątem działań kreatywnych, w modelu 360°. Produkcją spotów TV zajął się CutCut – dom produkcyjny stanowiący jeden z trzech business units agencji Gutenberg. Media do kampanii telewizyjnej zakupił dom mediowy Mets, a media do kampanii online agencja MasterMind. Działania PR marka powierzyła agencji Big Picture.
Dołącz do dyskusji: Drogerie Super-Pharm reklamują darmową dostawę (wideo)