DPD: wysyłamy paczki w kraju i w Europie
1 kwietnia wystartowała pierwsza, oficjalna kampania reklamowa DPDw Polsce pod hasłem "Wysyłamy paczki w kraju i w Europie". Kampaniatelewizyjna potrwa do końca miesiąca, natomiast w internecie będzieprowadzona 3 miesiące.
Po zakończeniu procesu re-brandingu z Masterlink Express na DPDw 2007 przyszła pora na podjęcie zdecydowanych działań promującychDPD jako nową markę na polskim rynku usług kurierskich.
Celem strategicznym kampanii jest budowanie międzynarodowegowizerunku firmy, poprzez komunikowanie wartości marki DPD jakofirmy przyjaznej i indywidualnie traktującej klientów w całejEuropie oraz wspierającej ich w rozwiązywaniu problemówbiznesowych.
Spoty telewizyjne pojawią się na antenie biznesowych stacjitelewizyjnych (TV Biznes, TVN24). Wyprodukowane zostały spoty odługości 45 i 30 sekund, natomiast w internecie zobaczymy filmywirusowe o długości 60 sekund (YouTube, wrzuta, smog).
Kampania realizowana jest przez dział marketingu i komunikacjiDPD. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy PIN Media, aza realizację spotów reklamowych studio filmowe Odeon.
Dołącz do dyskusji: DPD: wysyłamy paczki w kraju i w Europie