Huawei Polska połączył działy marketingu i e-commerce, szefową Dorota Haller
Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu, CMO w Huawei CBG Polska, od marca jest też odpowiedzialna za obszar e-commerce. Działy marketingu i e-commerce zostały połączone w jeden pod jej kierownictwem.
Dorota Haller dołączyła do Huawei CBG Polska w październiku 2017 r. jako dyrektorka marketingu w randze CMO. Jest odpowiedzialna za strategię i komunikację marketingową marki i produktów w kanałach tradycyjnych i digital, relacje z mediami i liderami opinii oraz komunikacje PR.
Od marca tego roku odpowiedzialna jest również za obszar e-commerce w Huawei CBG w Polsce, w tym planowanie strategii sprzedażowej oraz marketingowej sklepu huawei.pl.
- Działania marketingowe i sprzedażowe to sprzężone ze sobą elementy skutecznej strategii rozwoju e-commerce, dlatego efektywne zarządzanie tym obszarem wymaga skoordynowania różnych kompetencji i zasobów. Potrzeby konsumentów są zawsze w centrum mojej uwagi. Dziś bardzo ważna jest możliwość komunikacji zdalnej, w czym pomagają nasze produkty oraz możliwość zakupów on-line i tu wkracza sklep internetowy Huawei. Nasz cel to sprawić, by konsumenci zapamiętali i polubili nasz sklep huawei.pl i przyzwyczaili się do myśli, że warto pod ten adres zaglądać codziennie, bo czeka tam na nich atrakcyjna oferta i doskonała obsługa - mówi Dorota Haller.
Huawei uruchomiło sklep internetowy we wrześniu 2019 roku. Znajduje się tam oferta takich produktów marki, jak smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, słuchawki, routery.
W 2019 roku spółka Huawei Polska zanotowała spadek przychodów o 4,4 proc. do 3,64 mld zł i wzrost zysku netto z 74,35 do 112,39 mln zł. Firma tłumaczyła, że jej wpływy ze sprzedaży smartfonów zmalały w związku z „zewnętrznymi czynnikami politycznymi”.
Dołącz do dyskusji: Huawei Polska połączył działy marketingu i e-commerce, szefową Dorota Haller
https://binance.com/en/register?ref=21890971