Dorato zmienia wizerunek i serwis internetowy
Szampany i wina musujące Dorato zmieniają pozycjonowanie orazwizerunek. Jednocześnie rusza odświeżona strona internetowa marki.
Firma Ambra produkująca szampany i wina musujące Doratorozszerza ich pozycjonowanie z trunków przeznaczonych dospecjalnych uroczystości na napoje odpowiednie przy każdej okazji.Rebranding marki - skierowanej do młodych ludzi prowadzącychaktywne życie towarzyskie - podkreśla jej hasło promocyjne "Imprezana poziomie". Jednocześnie rusza odświeżony serwis internetowydorato.pl, w którym oprócz informacji na temat tych produktówznajdują się gry multimedialne, e-kartki i przepisy na drinki. Nastronie działającej w formacie flash udostępniono również forumdyskusyjne.
Zmieniony key visual i serwis internetowy Dorato przygotowałaagencja reklamowa Swiift.
Dołącz do dyskusji: Dorato zmienia wizerunek i serwis internetowy