Dominik Kaznowski na czele strategii w agencji CzART
Dominik Kaznowski objął funkcję head of strategy w agencji reklamowej CzART. Poprzednio pracował w Naszej Klasie.
Jako head of strategy w agencji CzART Dominik Kaznowski będzie odpowiedzialny za zarządzanie projektowe działami kreatywnymi, budowę zespołu strategicznego oraz wzmocnienie segmentu interactive. Jego zdaniem będzie również współtworzenie strategii agencji oraz rozwój kompetencji zespołu.
- Po kilkunastu latach budowania polskiego rynku online przyszedł czas na szersze perspektywy i wyjście poza przeglądarkę - uzasadnia Kaznowski. - Potrzebujemy nowego, świeżego spojrzenia na proces kreatywny oraz umiejętności planowania zintegrowanej komunikacji - dodaje Jakub Deryng-Dymitrowicz, wiceprezes CzART.
W maju do agencji dołączył creative director Marcin Teller (więcej na ten temat), a obecnie firma szuka osób na stanowiska art directora i senior copywritera. - ATL, motion, aplikacje czy wideo w sieci to dzisiaj jedna kategoria komunikacji, a za rozwój tych kompetencji w naszej agencji będzie odpowiedzialny Marcin Teller. W dalszym ciągu poszukujemy obsady trzeciego działu kreatywnego - opisuje Kaznowski.
Poprzednio Dominik Kaznowski od grudnia 2008 roku pracował w spółce Nasza Klasa zarządzającej serwisem NK.pl, gdzie początkowo zajmował się rozwojem biznesowym, następnie - marketingiem, badaniami i analizami, public relations i kanałami mobilnymi, a przez ostatni rok - utrzymaniem i rozwojem produktów. Wcześniej był m.in. prezesem spółki doradczej Xevin Consulting, dyrektorem marketingu w pionie internetowym Agory oraz zastępcą dyrektora biura komunikacji korporacyjnej i marketingu w Grupie PZU. Ponadto był m.in. wiceprezesem i przewodniczącym rady nadzorczej IAB Polska oraz zasiadał w radzie nadzorczej Polskich Badań Internetu.
Dołącz do dyskusji: Dominik Kaznowski na czele strategii w agencji CzART