„Dom & Wnętrze” wraca na rynek. Prawa do tytułu kupiła Constellation Media Group
Firma Constellation Media Group nabyła licencję do wydawania magazynu „Dom & Wnętrze”, co oznacza, że pismo wróci na rynek jeszcze w tym roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z wydawania miesięcznika z końcem ub.r. zrezygnowała Agora.
Constellation Media Group to firma z włoskim kapitałem, która kupiła prawa i licencję do wydawania magazynu od Agory, z którego zrezygnowała z końcem ub.r. „Dom & Wnętrze” zostanie reaktywowany jeszcze w tym roku. Nowy wydawca nie podaje, kiedy pismo wróci do sprzedaży.
W odświeżonej wersji „Dom & Wnętrze” zmieni się format, wygląd i zawartość pisma. Wydawca chce zwiększyć nakład, a także przywrócić pierwotny cykl wydawniczy - tytuł ma ukazywać się jako miesięcznik (w portfolio Agory był dwumiesięcznikiem).
- Pismo w nowej odsłonie będzie prezentowało zarówno już klasyczne, jak i najnowsze osiągnięcia światowych i polskich architektów i projektantów, ma ambicje zaspokoić najbardziej wyszukane potrzeby osób zainteresowanych tworzeniem pięknego, oryginalnego i funkcjonalnego otoczenia, zaangażowanych projektantów i twórców oraz tych, którzy chcą czerpać satysfakcję z obcowania z najlepszymi dziełami architektury i designu - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl wydawca.
Nad nową edycją magazynu pracuje zespół polskich i włoskich specjalistów - dziennikarzy, redaktorów, reporterów, fotografów i architektów. Constellation Media Group nie ujawnia, kto kieruje redakcją.
Agora przejęła wydawanie magazynu „Dom & Wnętrze” wiosną 2013 roku od Edipresse, płacąc za to 3 mln zł (jednocześnie sprzedała temu wydawcy za 11,5 mln zł „Poradnik Domowy”). W sierpniu 2016 roku pismo z miesięcznika stało się dwumiesięcznikiem, a jego redaktor naczelną została Ewa Mierzejewska. Od stycznia do września 2017 roku „Dom & Wnętrze” zanotował 7 260 egz. średniej sprzedaży ogółem, o 0,8 proc. więcej niż rok wcześniej.
„Dom & Wnętrze” to pierwszy polski magazyn o architekturze i wzornictwie, wydawany od 1991 roku.
Dołącz do dyskusji: „Dom & Wnętrze” wraca na rynek. Prawa do tytułu kupiła Constellation Media Group