„Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich po trzech kwartałach
W pierwszych trzech kwartałach 2015 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich zajęło „Moje Mieszkanie”. Wszystkie magazyny odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dom & Wnętrze”.
Średnia sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (ZPR Media) w okresie od I do III kwartału 2015 roku wyniosła 56 411 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku zmniejszyła się ona o 5,87 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajęły „Cztery Kąty” (Agora), których średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 15,14 proc. do 49 333 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął wydawany przez ZPR Media miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 40 601 egz., po spadku o 8,90 proc.
Najwięcej straciło pismo „Dom & Wnętrze” (Agora), które w rankingu zajęło ostatnie miejsce. Jego średni wynik w okresie od I do III kwartału br. zmniejszył się bowiem o 27,46 proc. do 7 203 egz.
ZKDP | I-III kwartał | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie | 107 392 | 58 733 | 56 411 | 99 094 | 60 280 | 59 931 |
Cztery Kąty | 104 362 | 54 288 | 49 333 | 104 894 | 59 111 | 58 132 |
M jak Mieszkanie | 91 712 | 43 292 | 40 601 | 92 016 | 44 670 | 44 569 |
Weranda | 42 921 | 25 474 | 25 474 | 43 173 | 25 854 | 25 854 |
Dobre Wnętrze | 35 827 | 14 089 | 12 353 | 36 793 | 15 910 | 14 196 |
Dom & Wnętrze | 21 313 | 8 348 | 7 203 | 31 125 | 12 880 | 9 930 |
We wrześniu 2015 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” w porównaniu do września 2014 roku zwiększyła się o 10,08 proc. do 64 475 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Drugie miejsce należało do „Czterech Kątów” (47 016 egz.; spadek o 12,78 proc.), a trzecie - do „M jak Mieszkania” (43 698 egz.; strata o 18,33 proc.).
Również i tutaj największy spadek odnotował „Dom & Wnętrze” - było to 29,15 proc. do 7 089 egz.
ZKDP | wrzesień | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie | 108 040 | 64 508 | 64 475 | 102 405 | 58 571 | 58 571 |
Cztery Kąty | 102 970 | 52 069 | 47 016 | 120 000 | 59 589 | 53 907 |
M jak Mieszkanie | 91 848 | 44 832 | 43 698 | 92 422 | 53 593 | 53 508 |
Weranda | 41 800 | 26 197 | 26 197 | 42 800 | 28 636 | 28 636 |
Dobre Wnętrze | 35 642 | 15 512 | 15 402 | 36 700 | 17 808 | 17 713 |
Dom & Wnętrze | 22 000 | 9 789 | 7 089 | 26 000 | 12 011 | 10 006 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich po trzech kwartałach