„Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich. Tylko „Cztery Kąty” ze wzrostem
W lutym br. pozycja lidera sprzedaży wśród magazynów wnętrzarskich należało do „Mojego Mieszkania”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły „Cztery Kąty”, zaś najwięcej stracił magazyn „Dom & Wnętrze”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w lutym 2015 roku wyniosła 60 547 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 1,35 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajął miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej poszła do góry o 12,36 proc. do poziomu 59 161 egz. - jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Ostatnie miejsce na podium zajął, wydawany przez ZPR Media, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 47 602 egz., po spadku o 7,90 proc.
Tuż za podium uplasowała się „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jej średni wynik zwiększył się bowiem o 14,39 proc. do 23 331 egz.
Z kolei największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 22,29 proc., odnotował magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora), który zajął miejsce szóste - ostatnie. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 7 466 egz.
ZKDP | luty | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie | 108 035 | 60 549 | 60 547 | 92 000 | 61 408 | 61 373 |
Cztery Kąty | 103 000 | 64 528 | 59 161 | 98 400 | 53 044 | 52 654 |
M jak Mieszkanie | 91 500 | 47 788 | 47 602 | 92 000 | 51 749 | 51 686 |
Weranda | 43 400 | 23 331 | 23 331 | 44 100 | 27 253 | 27 253 |
Dobre Wnętrze | 36 000 | 15 940 | 12 271 | 36 653 | 17 064 | 13 641 |
Dom & Wnętrze | 20 500 | 8 498 | 7 466 | 30 000 | 11 133 | 9 608 |
W lutym br. w porównaniu do stycznia największym wzrostem, wynoszącym 42,04 proc., pochwalić się mógł magazyn „M jak Mieszkanie”. Z kolei jedyny spadek odnotowała „Weranda” - było to 5,71 proc.
ZKDP | 2015 | |||||
Wirtualnemedia.pl | luty | styczeń | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie | 108 035 | 60 549 | 60 547 | 102 017 | 46 756 | 46 754 |
Cztery Kąty | 103 000 | 64 528 | 59 161 | 102 500 | 49 210 | 44 408 |
M jak Mieszkanie | 91 500 | 47 788 | 47 602 | 91 500 | 33 697 | 33 512 |
Weranda | 43 400 | 23 331 | 23 331 | 43 600 | 24 745 | 24 745 |
Dobre Wnętrze | 36 000 | 15 940 | 12 271 | 36 000 | 13 161 | 10 767 |
Dom & Wnętrze | 20 500 | 8 498 | 7 466 | 22 300 | 8 460 | 7 413 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich. Tylko „Cztery Kąty” ze wzrostem