SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sieć Bricomarche zmienia komunikację marki, aby dotrzeć do nowych klientów. „Z pasją do domu i ogrodu”

„Dom to nasza wspólna pasja” - tak brzmi nowa misja sieci Bricomarche (Grupa Muszkieterów). Celem jest utwierdzanie klientów w przekonaniu, że zajmowanie się domem i jego otoczeniem może być przyjemnością i źródłem satysfakcji, a nie tylko codziennym obowiązkiem. Poszerzyło się również grono ambasadorów marki - do Dominika Strzelca i Wieśka Skiby dołączyła Kasia Ogórek, autorka bloga DIY.

Kampania reklamowa będzie obecna w telewizji, radiu oraz online. We wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych zostaną zaprezentowane spoty wizerunkowo-produktowe. Z kolei online, komunikacja będzie prowadzona zarówno na firmowych kontach Bricomarché w serwisach Facebook, Instagram i Youtube, jak i w formie reklam w social mediach oraz na portalach czy platformach VOD.

- Początek 2021 roku rozpoczynamy inauguracją nowej platformy marki, która obejmuje nie tylko komunikację, ale także politykę asortymentową, cenową i koncept sklepu. Dzięki temu chcemy dotrzeć do nowych segmentów klientów, którzy chętnie sięgają po produkty lepszej jakości czy nowoczesne wzornictwo - komentuje dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce. - Szeroko zasięgowa komunikacja rozpoczęła się 17 marca, ale pewne elementy nowej misji klienci mogli zauważyć już od początku 2021 roku. Nasz logotyp wraz z nowym claimem „Z pasją do domu i ogrodu” był wykorzystany np. już od pierwszej gazetki promocyjnej w tym roku - dodaje.

Kasia Ogórek ambasadorką Bricomarché

Nową ambasadorką Bricomarché została Kasia Ogórek - prowadząca blog DIY. W ramach współpracy z siecią zaprezentuje  pomysły na wnętrza i ozdoby.  

Za koncept kreatywny oraz produkcję spotów reklamowych odpowiada agencja GPD. Implementacją strategii komunikacji Bricomarché w social mediach zajmuje się agencja Content Spot, która realizuje materiały contentowe z udziałem ambasadorów marki. Zaplanowanie i zakup mediów w ramach kampanii leży w obowiązkach domu mediowego MediaCom, a działania z zakresu PR - agencji Havas PR Warsaw.

Sieć Bricomarché oferuje produkty z działów artykuły budowlane, majsterkowanie, ogród oraz dekoracja. Prowadzi je grupa niezależnych przedsiębiorców, Muszkieterów, która w Polsce ma też sklepy pod szyldem Intermarché (230 sklepów).

Dołącz do dyskusji: Sieć Bricomarche zmienia komunikację marki, aby dotrzeć do nowych klientów. „Z pasją do domu i ogrodu”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pasja
Wiem, że jestem stary i głupi. Ale kupuję sporo rzeczy w marketach budowlanych.
I uwierzcie mi, że wybierając konkretny sklep kieruję się jego bliskością i wyposażeniem, a nie hasłem, jakim się reklamuje.
Powinienem też zapewne pogratulować sieci, że ma nowego ambasadora, ale nadal w inny sposób posługuję się pojęciem ambasador oraz dodatkowo nie znam Dominika Strzelca, Wieśka Skiby ani Kasi Ogórek ;)
Ale do Bricomarche nic nie mam, mają tam np. łańcuchy/łańcuszki o różnej średnicy oczek, potrzebowałem i akurat tam były.
odpowiedź