„Dojdźcie wspólnie” w kampanii Durex Performax Intense (wideo)
Zaczęła się internetowa kampania reklamowa prezerwatyw Durex Performax Intense. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Dojdźcie wspólnie”, przygotowała i realizuje agencja K2, która rozpoczyna w ten sposób obsługę kreatywną marki Durex.
Kampania w zabawny sposób przedstawia naturalne różnice i dopasowanie się kobiety i mężczyzny w akcie seksualnym. Animowany spot opisuje to w formie rymowanego wierszyka.
W ramach akcji uruchomiono stronę Performaxintense.durexmowi.pl, na której m.in. działa mechanizm generujący wiersze w oparciu o odpowiedzi udzielone przez partnerów na pytanie, co ich kręci.
Akcja potrwa do końca lutego.
Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja K2, która w grudniu ub.r. wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Durex.
Dołącz do dyskusji: „Dojdźcie wspólnie” w kampanii Durex Performax Intense (wideo)