Discovery Turbo Xtra od 17 września. Co w ramówce?
W sobotę 17 września br. kanał Discovery World zostanie przekształcony w kierowaną do młodych mężczyzn stację Discovery Turbo Xtra. W jej ofercie znajdą się głównie programy motoryzacyjne.
- W Discovery Networks możemy pochwalić się ogromnym doświadczeniem i naprawdę długą historią emisji programów motoryzacyjnych na naszych kanałach. Ten gatunek telewizyjny radził sobie doskonale właśnie na antenie Discovery World i wierzymy, że jest jeszcze miejsce na kolejne produkcje tego typu. Są to programy atrakcyjne zwłaszcza dla widowni młodszej niż ta, która ogląda Discovery Channel. Aby podkreślić nadchodzące zmiany w ofercie i ramówce, zdecydowaliśmy się zmienić nazwę z Discovery World na Discovery Turbo Xtra - mówi nam Olgierd Dobrzyński, country manager Central Europe w Discovery Networks CEEMEA.
Discovery Turbo Xtra to nowa marka w międzynarodowym portfolio nadawcy. Stosunkowo niedawno, bo w lipcu br., kanał ten pojawił się w Rumunii i Turcji
W ramówce polskiej wersji stacji znajdą się wybrane pozycje z anteny Discovery World oraz liczne nowe programy. Będą to m.in. takie formaty jak “Bar Rescue” (“Barowe Rewolucje”), “Man vs Food Nation” (“Naprawdę Wielkie Żarcie”), “Loaded” (“Życie za kółkiem”), “Jasse James Outlaw Garage” (“Jesse James - Turbo Pasja”), “Off the Hook Extreme Catches” (“Na haczyku”) czy “Fantomworks” (“Warsztat Retro”). Wybrane programy z ramówki Discovery Turbo Xtra prezentowane są juz teraz, codziennie o godz. 21.00 na antenie Discovery World. Pasmo to stopniowo będzie się wydłużać aż do startu kanału, który nastąpi 17 września br.
Discovery Turbo Xtra nadawać będzie już w formacie panoramicznym. Stacja będzie docierać do 51 proc. gospodarstw domowych i będzie obecna w ofercie wszystkich platform cyfrowych (Cyfrowy Polsat, nc+) i w największych sieciach kablowych (UPC Polska, Multimedia Polska, Vectra, Netia, Inea i Toya).
Discovery World obecny był w Polsce od 2008 roku, wcześniej stacja nosiła nazwę Discovery Civilization. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział Discovery World w lipcu br. wynosił 0,18 proc. (zobacz szczegóły).
W portfolio Discovery Networks w Polsce poza Discovery World są obecnie takie stacje jak Discovery Channel, Animal Planet, Animal Planet HD, Discovery Science, ID, Discovery Historia i TLC. Dodatkowo, Discovery Channel i TLC dostępne są także w jakości HD.
Dołącz do dyskusji: Discovery Turbo Xtra od 17 września. Co w ramówce?