Discovery Channel liderem wśród kanałów Discovery, ID z największym wzrostem
W czerwcu 2013 roku liderem oglądalności wśród kanałów spółki Discovery Networks była stacja Discovery Channel. Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał ID, z kolei najwięcej stracił Discovery Historia.
Udział liderującego Discovery Channel w czerwcu 2013 roku wyniósł 0,72 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca ub.r. o 27,68 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Druga lokata należała do kanału TLC, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 10,17 proc. do poziomu 0,42 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 108,33 proc., pochwalić się mogła awansująca na trzecią pozycję stacja ID, prezentująca produkcje o zbrodniach i śledztwach. Jej udział w czerwcu br. uplasował się na poziomie 0,35 proc. Rok wcześniej stacja ta zajmowała miejsce szóste.
Z kolei największy spadek zanotowała zajmująca ostatnie miejsce stacja Discovery Historia. Średni udział tego kanału w czerwcu br. wyniósł 0,03 proc., po spadku o 19,35 proc.
Kanały Discovery | wszyscy 4+ | |||
czerwiec | 2012 | 2013 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Discovery | 31 804 | 0,560 | 38 754 | 0,715 |
TLC | 26 235 | 0,462 | 22 475 | 0,415 |
Investigation Discovery | 9 528 | 0,168 | 18 983 | 0,350 |
Discovery Science | 14 289 | 0,252 | 15 196 | 0,280 |
Animal Planet | 14 185 | 0,250 | 13 402 | 0,247 |
Discovery World | 10 328 | 0,182 | 9 311 | 0,172 |
Discovery Historia | 1 748 | 0,031 | 1 338 | 0,025 |
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce również zajął kanał Discovery Channel (1,18 proc. udziału; po wzroście o 49,11 proc.), a na drugim miejscu uplasowało się TLC (0,61 proc.; w dół o 2,07 proc.). Trzecie miejsce należało tutaj do ID (0,38 proc.; wzrost o 76,64 proc. - największy w zestawieniu).
Natomiast w tej grupie straciła Discovery Historia - było to 19,64 proc.
Kanały Discovery | wszyscy 16-49 | |||
czerwiec | 2012 | 2013 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Discovery | 19 061 | 0,788 | 25 717 | 1,175 |
TLC | 15 159 | 0,627 | 13 432 | 0,614 |
Investigation Discovery | 5 165 | 0,214 | 8 274 | 0,378 |
Discovery Science | 8 756 | 0,362 | 7 606 | 0,348 |
Discovery World | 5 933 | 0,245 | 4 940 | 0,226 |
Animal Planet | 5 466 | 0,226 | 4 207 | 0,192 |
Discovery Historia | 1 346 | 0,056 | 987 | 0,045 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.
Dołącz do dyskusji: Discovery Channel liderem wśród kanałów Discovery, ID z największym wzrostem