Dialog: 8,5 tys. klientów telefonii komórkowej, jesienią 30 tys.
Telefonia Dialog pozyskała już 8,5 tys. klientów usługi telefonii komórkowej świadczonej pod marką Diallo, poinformował wiceprezes Robert Banasiak w piątek. Dodał, że spółka może osiągnąć liczbę ok. 30 tys. abonentów tej usługi już na jesieni.
"Sprzedaż Diallo idzie lepiej niż zakładaliśmy. Oceniamy, że choć początkowo liczyliśmy na pozyskanie 30 tys. klientów tej usługi na koniec roku, to liczbę tę osiągniemy już na jesieni" - powiedział Banasiak dziennikarzom.
Przedstawiciele Dialogu, którego jedynym właścicielem jest KGHM, poinformowali, że obecnie spółka skupia się na odsprzedaży dodatkowych usług obecnym klientom. Telefonia Dialog, która rozpoczęła świadczenie usług jako wirtualny operator telefonii komórkowej (MVNO) w lutym, oferuje też usługi głosowe (na infrastrukturze Telekomunikacji Polskiej i własnej), dostępu do internetu a także telewizji IPTV.
Obecnie spółka prowadzi rozmowy dotyczące włączenia do swojej oferty telewizyjnej kanału 3D.
"Rozmawiamy o współpracy z kilkoma producentami telewizorów 3D, prawdopodobnie ostatecznie wybierzemy jednego partnera" - powiedział prezes Arkadiusz Miszuk.
Dialog miał 14,81 mln zł skonsolidowanego zysku netto w I kw. 2010 roku wobec 3,40 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 131,14 mln zł wobec 129,41 mln zł rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Dialog: 8,5 tys. klientów telefonii komórkowej, jesienią 30 tys.