DHL Global Forwarding: Choćby i na koniec świata. Wielkie rzeczy
Pod hasłem "Choćby i na koniec świata. Wielkie rzeczy" ruszakampania reklamowa DHL. Akcja podkreśla, że firma w ramach markiGlobal Forwarding świadczy usługi frachtu morskiego i lotniczego.
Startująca właśnie kampania DHL promuje markę Global Forwarding,w ramach której firma oferuje usługi transportu dużych i złożonychładunków. Osobne przekazy reklamują usługi frachtu morskiego ilotniczego, pokazując Statuę Wolności płynącą na statku oraz WieżęEiffla przewożoną na pokładzie samolotu. Kampania pod hasłem"Choćby i na koniec świata. Wielkie rzeczy" ma za zadanieuświadomić odbiorcom, że DHL to nie tylko firma kurierska, na cowskazuje również logotyp marki Global Forwarding oparty na znaczkuww i wizerunku kuli ziemskiej. W ramach działań marketingowychrozpoczęto też promocję "Fracht za darmo", w której możnaskorzystać z wybranej usługi transportowej DHL Global Forwardingbez ponoszenia kosztów.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, prasie, internecie(serwisy logistyczne i biznesowe) oraz na outdoorze. Kreacjękampanii - zaplanowanej na cały czerwiec - przygotowała agencjaWalk The Line, zakup mediów zajął się dom mediowy Mastermind, adziałania PR prowadzi agencja Ad rem Public Relations.
Dołącz do dyskusji: DHL Global Forwarding: Choćby i na koniec świata. Wielkie rzeczy