Desperados wprowadza nowy wariant Nocturno o smaku tequili i ciemnego rumu
Desperados (Grupa Żywiec) wprowadza na rynek nowy wariant piwa Nocturno o smaku tequili i ciemnego rumu, z zawartością alkoholu 7 proc. Promocja produktu będzie wspierana kampanią komunikacyjną, która ruszy w sierpniu.
Nowy smak Desperadosa Nocturno w sprzedaży dostępny jest od lipca. Sierpniowa kampania promocyjna obejmie spoty telewizyjne, digital, mobile, PR oraz działania w punktach sprzedaży.
Na sierpień i wrzesień przewidziane są plenerowe akcje samplingowe.
Za kreację i działania ATL odpowiedzialna jest agencja K2. Nowe opakowania oraz kampanię BTL przygotowała agencja Cream. Działaniami public relations zajmuje się Roots PR, a zakupem i panowaniem mediów dom mediowy MediaVest.
Dołącz do dyskusji: Desperados wprowadza nowy wariant Nocturno o smaku tequili i ciemnego rumu