Buty DeeZee trafiają do sklepów CCC, w reklamach „dziewczyny robią to lepiej” w USA (wideo)
Firma CCC wprowadza do sprzedaży w swoich sklepach buty marki własnej sklepu internetowego DeeZee, który przejęła jesienią ub.r. Kampania wiosenno-letniej kolekcji tej marki pokazuje podróż dwóch modelek do USA.
Wprowadzeniu obuwia DeeZee do sklepów CCC towarzyszyć będą specjalne strefy marki, komunikacja na witrynach, ekranach LED, ulotkach oraz na profilach w social media.
CCC 51 proc. udziałów DeeZee kupiło w październiku ub.r., płacąc 13 mln zł. Już wtedy zapowiadano, że buty marki DeeZee pojawią się w sklepach CCC, natomiast do oferty DeeZee.pl wprowadzono produkty należącej do CCC marki Jenny Fairy.
DeeZee ma umocnić pozycje CCC wśród młodszych klientów, zainteresowanych markami o profilu bardziej modowym, oraz w kanale internetowym.
Jednocześnie ruszyła kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji butów DeeZee. Bohaterkami reklam są modelki Agata Borowiak i Dominika Szymańska.
Spot i materiały zdjęciowe zrealizowano w Miami i Los Angeles.
Działania są realizowane pod hasłem „Girls do it better”, które jest sloganem głównym marki DeeZee. Obejmują przede wszystkim internet.
Dołącz do dyskusji: Buty DeeZee trafiają do sklepów CCC, w reklamach „dziewczyny robią to lepiej” w USA (wideo)