429 tys. i 819 tys. widzów debiutanckich meczów Krzysztofa Piątka w AC Milan
Sobotni mecz Serie A z debiutem Krzysztofa Piątka w AC Milan w Eleven Sports 1 oglądało średnio 429 tys. widzów. Z kolei wtorkowe spotkanie tego klubu z SSC Napoli w Pucharze Włoch w otwartym TVP Sport trzy dni później śledziło 819 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
W sobotę, 26 stycznia 2019 roku odbył się pierwszy mecz AC Milan, w którym wystąpił polski piłkarz Krzysztof Piątek. Spotkanie tej drużyny z SSC Napoli (w rozgrywkach Serie A) w naszym kraju transmitował Eleven Sports 1. Średnia widownia tego pojedynku wyniosła 429 tys. osób, co przełożyło się na 2,88 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+, 4,13 proc. w grupie 16-49 i 3,49 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Przynajmniej przez 1 minutę mecz obejrzało 745 tys. osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 379 tys., a w 16-59 - 486 tys.).
Z danych telemetrycznych wynika, że sobotni mecz miał najwyższą widownię (oraz 1-minutowy zasięg) spośród wszystkich pojedynczych audycji pokazanych w historii nadawania Eleven Sports 1. Dotychczas rekord ten należał do El Clásico z 28 października ub.r., które obejrzało średnio w tej stacji 340 tys. osób (583 tys. przynajmniej przez 1 minutę).
Hit TVP Sport
Ponowne spotkanie AC Milan z SSC Napoli odbyło się trzy dni później (był to ćwierćfinałowy mecz Pucharu Włoch - prawa do pokazywania tych rozgrywek w naszym kraju ma Telewizja Polska). Ten pojedynek transmitowany był na antenie otwartego TVP Sport - śledziło go 819 tys. osób (RCH - 1,84 mln). Przełożyło się to na 5,73 proc. udziału w 4+, 7,32 proc. w 16-49 oraz 6,85 proc. w 16-59.
Polski napastnik w swoim pierwszym meczu wszedł na boisko dopiero w 71. minucie. Spotkanie zakończyło się bezbramkowym remisem. Z kolei we wtorkowym pojedynku Piątek strzelił dwa gole.
Mógł próbować jak Marco van Basten, ale postanowił zrobić to jak Krzysztof Piątek❗🔥⚽🇵🇱
— TVP Sport (@sport_tvppl) 29 stycznia 2019
Ciąg dalszy koncertu po przerwie❓ Transmisja #MilanNapoli w #tvpsport oraz aplikacji mobilnej i tu ➡ https://t.co/nSfZ06wtoA #ciaoitalia pic.twitter.com/MKuyJatYXP
Tuż po zakończeniu wtorkowego meczu Jacek Kurski na swoim profile na Twitterze poinformował, że spotkanie to średnio oglądało 1 mln widzów, a w peaku było to 1,21 mln osób (powołał się na dane MOR). - To był świetny pomysł z zakupem Copa Italia. Będzie się działo. Forza Polacy! - skomentował prezes Telewizji Polskiej.
1,213mln w piku, 1 mln średnio #MilanNapoli 2 gole K. Piątka i rozmowa z IL PISTOLERO w @sport_tvppl To był świetny pomysł z zakupem Copa Italia. Będzie się działo. Forza Polacy! https://t.co/LISrhGDVg9
— Jacek Kurski PL (@KurskiPL) 29 stycznia 2019
Dołącz do dyskusji: 429 tys. i 819 tys. widzów debiutanckich meczów Krzysztofa Piątka w AC Milan
Udaj się proszę do lekarza, np weterynarza.
a Ty stań za Nim w kolejce np u weterynarza:)