SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

DDB chce zwiększyć liczbę kobiet na kierowniczych stanowiskach w jej spółkach

Sieć reklamowa DDB Worldwide poinformowała o uruchomieniu globalnie projektu pod nazwą „The Phyllis Project”. Ta nowa globalna inicjatywa ma na celu zwiększenie liczby kobiet na kierowniczych stanowiskach kreatywnych w tym roku w każdym regionie świata, w którym działa ta sieć reklamowa.

Nazwa projektu pochodzi od imienia Phyllis Robinson, pierwszej copywriterki w DDB Worldwide i pierwszej kobiety, która w tej sieci w Stanach Zjednoczonych objęła stanowisko copy chief.

Projekt ten wspiera i promuje Amir Kassaei, dyrektor kreatywny DDB Worldwide. Wyjaśnia on, że projekt ten uznaje znaczącą rolę kobiety i potrzebę równości płci na poziomie przywództwa w agencji.

Projekt składa się z czterech głównych elementów. Po pierwsze chodzi o dostosowanie spersonalizowanego programu rozwoju na poziomie zarządzania DDB Worldwide. Po drugie - realizację zadań na poziomie globalnych przetargów i przy obsłudze globalnych klientów agencji. Po trzecie - zapraszanie kobiet do udziału w ważnych branżowych, międzynarodowych wydarzenia. I po czwarte - gwarantowanie rejestracji i udziału kobiet w programach szkoleniowych i seminariach DDB Worldwide.

Globalna Rada Kreatywna DDB Worldwide wybrała kobiety z 12 różnych biur agencji w 9 krajach na świecie: Brazylii, Bombaju, Nowej Zelandii, Paryżu, Dusseldorfie, Berlinie, RPA, Miami, Hiszpanii, Toronto, Nowym Jorku i Chicago.

  • Więcej informacji:
  • DDB

Dołącz do dyskusji: DDB chce zwiększyć liczbę kobiet na kierowniczych stanowiskach w jej spółkach

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ten
Nie ważne, czy ma kompetencje, ważne, że kobieta. Śmierdzi dyskryminacją na kilometr.
0 0
odpowiedź
User
qq
na szczęście Polska nie jest tak zacofanym, pod tym względem, krajem, jak USA, Francja czy Holandia. u nas, w polskich firmach liczą się kompetencje. szczególnie w branży PR, reklama, mktng i nie ważne jaka jest pełć czy preferencje;-) i i tak Kobiety rządzą - na szczęście (i nieszczęście)
0 0
odpowiedź