Dariusz Brodnicki kieruje marketingiem Volkswagen Financial Services
Dariusz Brodnicki awansował na stanowisko dyrektora departamentu marketingu & brand managementu w Volkswagen Financial Services. Zastąpił Darię Zielaskiewicz, nową dyrektor marek Seat i Cupra w Polsce (Volkswagen Group Polska).
Na nowym stanowisku Dariusz Brodnicki będzie odpowiadał za wizerunek marki i strategiczny rozwój działań marketingowych spółki współtworzącej rynek nowoczesnej mobilności w Polsce. Do jego obowiązków należy również m.in. planowanie działań marketingowych, bliska współpraca oraz nadzór nad pracami zespołu marketingowego, działaniami public relations i współpracą z partnerami zewnętrznymi.
Brodnicki od czerwca 2015 roku pełnił funkcję dyrektora działu sprzedaży Škoda. Zastąpił Darię Zielaskiewicz, która objęła funkcję dyrektorki marek Seat i Cupra w Polsce (Volkswagen Group Polska).
- Objęcie funkcji dyrektora departamentu marketingu & brand managementu jest dla mnie osobistym wyróżnieniem i możliwością rozwinięcia zarówno dotychczasowych, jak i zupełnie nowych kompetencji. Światy mobilności i finansów są bardzo silnym barometrem zmian społecznych związanych z mobilnością i cieszę się, że będę mógł odpowiadać za wizerunek marki, która odgrywa na tym polu kluczową rolę - powiedział Dariusz Brodnicki.
Jest absolwentem Politechniki Poznańskiej. Dariusz Brodnicki ukończył liczne kursy managerskie, m.in. Akademię Managera czy Przywództwo w Biznesie, a także Executive Coaching by Lilipad w Stanach Zjednoczonych.
Volkswagen Financial Services jest firmą zapewniającą usługi finansowe dla wszystkich marek samochodowych Grupy Volkswagen.
Dołącz do dyskusji: Dariusz Brodnicki kieruje marketingiem Volkswagen Financial Services