Danuta Kubow szefem sprzedaży prasy bezpłatnej w Polska Press Grupie
Danuta Kubow została dyrektorem sprzedaży prasy bezpłatnej w Polska Press Grupie. To nowe stanowisko w strukturze firmy.
Kubow od 11stycznia br. odpowiedzialna jest za realizację przychodów i rozwój oferty sprzedażowej tytułu pod marką Naszemiasto.pl. Do jej szczegółowych obowiązków należeć będzie m.in. koordynacja zespołów sprzedażowych w centrali oraz w oddziałach regionalnych, przygotowanie i realizacja strategii sprzedażowej Naszemiasto.pl.
Danuta Kubow podlegać będzie bezpośrednio Joannie Parczyńskiej, dyrektor produktów bezpłatnych Polska Press Grupy, która dotąd zajmowała się bezpośrednio sprzedażą prasy bezpłatnej.
Kubow posiada ponad 20-letnie doświadczenie z zarządzaniu sprzedażą w branży wydawniczej. W latach 2010 - 2014 była dyrektorem sprzedaży i marketingu w Zespole Doradców Gospodarczych TOR, gdzie była odpowiedzialna za portale: rynek-kolejowy.pl, rynekinfrastruktury.pl, transport-publiczny.pl oraz miesięcznik Rynek Kolejowy. W latach 1993-2006 związana była z Agorą, jako m.in. dyrektor działu sprzedaży „Gazety Wyborczej”.
Dołącz do dyskusji: Danuta Kubow szefem sprzedaży prasy bezpłatnej w Polska Press Grupie
Kiedy zarząd przejrzy na oczy i zobaczy, że ponowne zatrudnienie tej pani to była jedna wielka pomyłka?