Daniel Świątkowski chief innovation officerem w Lemon Sky JWT
Daniel Świątkowski awansował w agencji Lemon Sky JWT na stanowisko chief innovation officera. W firmie, a wcześniej w Lemon Sky, pracuje od półtora roku.
W nowej funkcji Daniel Świątkowski będzie wspierał zarząd Lemon Sky JWT w zakresie rozwoju globalnych kontaktów w sieci JWT i WPP, do której należy agencja. Ponadto będzie odpowiadał za budowanie i rozwój narzędzi analitycznych oraz dalszy rozwój usług z zakresu performance marketingu.
Poprzednio Świątkowski jako performance marketing director zarządzał 15-osobowym działem performance Lemon Sky JWT, a wcześniej Lemon Sky (która połączyła się z JWT Warszawa, tworząc Lemon Sky JWT, wiosną br. - przeczytaj o tym więcej). Z firmą jest związany od marca ub.r. Na nowym stanowisku nadal będzie kierował działem performance agencji.
Wcześniej pracował w porównywarce cenowej Ceneo.pl (należącej do Grupy Allegro), w której najpierw był dyrektorem marketingu, a następnie dyrektorem zarządzającym. Prowadził też własną agencję Wordsense zajmującą się marketingiem w wyszukiwarkach internetowych.
Świątkowski jest absolwentem stosunków międzynardowych na Uniwersytecie Wrocławskim.
Dołącz do dyskusji: Daniel Świątkowski chief innovation officerem w Lemon Sky JWT