„Dachy wielu pokoleń” reklamują Blachotrapez (wideo)
Ruszyła pierwsza duża kampania reklamowa pokryć dachowych Blachotrapez obejmująca telewizję i internet. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Dachy wielu pokoleń”, przygotowały firmy Schulz Brand Friendly i Sfera Group.
Reklamy pokryć dachowych Blachotrapez podkreślają, że relacje międzyludzkie są odporne na działanie czasu, podobnie jak produkty tej firmy mające za zadanie ochraniać budynki wraz z ich mieszkańcami przez pokolenia. Kampania przekonuje o wysokiej jakości i niezawodności tych produktów.
- Pierwsza kampania wizerunkowa jest naturalnym krokiem rozwoju firmy, który pozwoli zwiększyć świadomość naszej marki - tłumaczy Witold Truty, dyrektor marketingu Blachotrapezu. Akcja jest skierowana przede wszystkim do inwestorów indywidualnych, którzy budują lub remontują dom.
Akcja jest prowadzona od 2 marca w telewizji (30- i 15-sekundowe spoty w kanałach TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Regionalna, TVP Rozrywka, TVP Polonia, TVP Sport, TVP Kultura, TVP Historia, TVN7, TVN Turbo, TVN24, Polsat News, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Biznes, Polsat Sport News, Superstacja, Eurosport i TV Republika) oraz internecie. Potrwa do 5 kwietnia.
Kreację i produkcją spotu oraz planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja reklamowa Schulz Brand Friendly, a za działania public relations odpowiada agencja Sfera Group.
Dołącz do dyskusji: „Dachy wielu pokoleń” reklamują Blachotrapez (wideo)