'Czysta krew' promuje się na Naszej Klasie
W serwisie nasza-klasa.pl trwa kampania promująca serial "Czystakrew". Akcję utrzymaną w wampirzej konwencji przygotowały TribalDDB i Macroscope OMD.
Kampania promująca drugą serię "Czystej krwi" w serwisiespołecznościowym nasza-klasa.pl opiera się na wirtualnym fanklubietej produkcji, w ramach którego internauci mogą przystąpić dojednego z barów: ludzi "Merlotte's" i wampirów "Fangtasia". Wtedydostępne są opcja zmiany wyglądu profilu, dostęp do unikalnychgiftów oraz udział w konkursach, z których pierwszy już trwa, a dwakolejne - fotograficzny i dotyczący wampirów - ruszą w ciągu kilkunajbliższych tygodni.
Kreację kampanii przygotowała agencja TribalDDB, natomiast zakupemmediów zajął się dom mediowy Macroscope OMD.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: 'Czysta krew' promuje się na Naszej Klasie