Czekoladowy widget Axe w Gadu-Gadu
W komunikatorze Gadu-Gadu zakończył się teaserowy etap kampanii reklamowej Axe. W akcji wykorzystywany był czekoladowy widget tej marki, który otrzymał własny numer GG.
Teaserowy etap kampanii reklamowej Axe Dark Temptation prowadzony w komunikatorze Gadu-Gadu opierał się na czekoladowym widgecie symbolizującym tę markę. Otrzymał on numer GG 112, dzięki któremu udzielał internautom rad dotyczących sztuki podrywu nie tylko z poziomu tej aplikacji, lecz także z dowolnej strony internetowej. Czekoladowy widget Axe miał też swój profil w witrynie MojaGeneracja.pl oprócz opisu zawierający zdjęcia i krótki filmik. Poszczególne elementy kampanii zachęcały do odwiedzenia strony www.efektczekolady.pl z dalszymi informacjami o prowadzeniu relacji damsko-męskich.
Akcję - prowadzoną przez dwa tygodnie - uzupełniał banner w Gadu-Gadu i pozycjonowanie profilu w serwisie MojaGeneracja.pl. Kampanię przygotował dom mediowy Media Direction OMD we współpracy z biurem reklamy GG Network, serwis www.efektczekolady.pl stworzyła agencja interaktywna Netizens, natomiast wykorzystywany w akcji filmik zrealizowała agencja reklamowa G7.
Dołącz do dyskusji: Czekoladowy widget Axe w Gadu-Gadu