SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Czarno na białym” hitem TVN24

Program „Czarno na białym” na początku 2021 roku śledzi 463 tys. osób, o 76 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. TVN24 w czasie nadawania magazynu zajmuje drugie miejsce wśród kanałów newsowych, a w grupie 16-49 jest liderem - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Informacyjny magazyn „Czarno na białym” pokazywany jest w dni powszednie około godz. 20.30 oraz w soboty o 21.30. Średnia widownia magazynu w okresie od 1 stycznia do 23 lutego 2021 roku wyniosła 463 tys. osób, co przełożyło się na 3,14 proc. udziału TVN24 wśród wszystkich widzów, 2,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 2,14 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 26 stycznia. Jego średnia widownia wyniosła 950 tys. osób.

Odcinki programu, pokazywane w analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 3 stycznia do 25 lutego 2020 roku) gromadziły przed telewizorami 387 tys. osób, co przełożyło się na 2,61 proc. udziału w 4+, 1,47 proc. w 16-49 i 1,61 proc. w 16-59. Program zyskał 76 tys. widzów.

Kanał TVN24 w paśmie nadawania audycji minimalnie przegrywa walkę o widza ze stacją TVP Info, której udział wynosi wówczas 3,24 proc. Gorzej poradził sobie Polsat News (1,12 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN24 jest liderem oglądalności w segmencie stacji newsowych, a dalsze miejsca zajmują TVP Info i Polsat News.

Główną prowadzącą programu „Czarno na białym” jest Patrycja Redo-Łabędziewska, która od 2018 roku jest również naczelną audycji (zastępując Jerzego Durlika).

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 5,36 proc.

Dołącz do dyskusji: „Czarno na białym” hitem TVN24

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
IGOR
BARDZO DOBRZE.NIECH DALEJ WZRASTA OGLĄDALNOŚĆ.
0 0
odpowiedź
User
Tomasz
A o spadkach tefałenu już nie napiszecie. Tylko wzrosty są priorytetem
0 0
odpowiedź
User
Jurek
Holecka TVP gosc przegrana TVP hahah nikt nie ogląda
0 0
odpowiedź