Credit Agricole Raty promowane jako „ulubione raty Polaków”
Credit Agricole rozpoczął kampanię reklamującą system ratalny Credit Agricole Raty. Obsługą mediową akcji, prowadzonej w prasie, zajmuje się dom mediowy Arena Media.
Kampania podkreśla najważniejsze zalety systemu Credit Agricole Raty: niskie koszty, sprawną obsługę, minimalne formalności oraz dużą dostępność oferty. Reklamy informują też, że jest to najchętniej wybierany przez Polaków system ratalny, a Credit Agricole otrzymał za tę usługę nagrodę Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2017.
Akcja obejmuje pisma „Tele Tydzień”, „To&Owo”, „Polityka” i „Angora”. Zaczęła się 30 października i potrwa do 12 grudnia.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Arena Media.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Credit Agricole Raty promowane jako „ulubione raty Polaków”