SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Butelki piwa Corona w kampanii ustawione odwrotnie na półkach sklepowych

Corona prowadzi niestandardową kampanię, w ramach której w sklepach butelki z piwem marki są ustawione odwrotnie niż zazwyczaj.

Poprzez odwrócenie butelek na sklepowych półkach Corona chce podkreślić, że jej piwo zawiera naturalne składniki i właśnie tym zachęcić klientów do jego zakupu.

Zabieg ten marka przeniosła także do internetu, gdzie chcący kupić piwo konsumenci w pierwszej kolejności zobaczą tylną stronę etykiety.

Akcja prowadzona jest w Argentynie, a towarzyszy jej kampania outdoorowa przygotowana przez agencję DraftLine. Jej główny element to odwrócona butelka piwa Corona i hasło "100% naturalnych składników".

To nie pierwszy raz, kiedy Corona kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju i promuje swoje połączenie z naturą. W marcu tego roku marka wprowadziła na rynek przyjazny środowisku pojemnik na sześć butelek piwa, wykonany ze słomy jęczmiennej. Publikowała też reklamy telewizyjne dotyczące ochrony plaż oraz zorganizowała z okazji Światowego Dnia Oceanów ekologiczny bar na plaży w Kornwalii.

Dołącz do dyskusji: Butelki piwa Corona w kampanii ustawione odwrotnie na półkach sklepowych

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
czujny obserwator
skopiowane z kampanii agencji banda dla kefiru na Ukrainie. Nieładnie
odpowiedź
User
Hehe
Głupawka zrównoważonego rozwoju to wprowadzanie komuny. Wszystkim po równo czyli.....
odpowiedź