Butelki piwa Corona w kampanii ustawione odwrotnie na półkach sklepowych
Corona prowadzi niestandardową kampanię, w ramach której w sklepach butelki z piwem marki są ustawione odwrotnie niż zazwyczaj.
Poprzez odwrócenie butelek na sklepowych półkach Corona chce podkreślić, że jej piwo zawiera naturalne składniki i właśnie tym zachęcić klientów do jego zakupu.
Zabieg ten marka przeniosła także do internetu, gdzie chcący kupić piwo konsumenci w pierwszej kolejności zobaczą tylną stronę etykiety.
Akcja prowadzona jest w Argentynie, a towarzyszy jej kampania outdoorowa przygotowana przez agencję DraftLine. Jej główny element to odwrócona butelka piwa Corona i hasło "100% naturalnych składników".
To nie pierwszy raz, kiedy Corona kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju i promuje swoje połączenie z naturą. W marcu tego roku marka wprowadziła na rynek przyjazny środowisku pojemnik na sześć butelek piwa, wykonany ze słomy jęczmiennej. Publikowała też reklamy telewizyjne dotyczące ochrony plaż oraz zorganizowała z okazji Światowego Dnia Oceanów ekologiczny bar na plaży w Kornwalii.
Dołącz do dyskusji: Butelki piwa Corona w kampanii ustawione odwrotnie na półkach sklepowych