Coca-Cola spotem na Super Bowl uruchamia platformę „Coke For Everyone” (wideo)
Trwający minutę spot autorstwa agencji Wieden+Kennedy Portland zatytułowany „The Wonder Of Us” otwiera nową platformę komunikacyjną marki „Coke For Everyone”.

60-sek. spot będzie miał telewizyjną premierę podczas niedzielnego finału Super Bowl. Jak mówią przedstawiciele firmy, zawiera nie tylko przekaz reklamowy, ale i głębsze przesłanie dotyczące różnorodności. Pokazano w nim ludzi różnych ras i narodowości, którzy piją Coca-Colę w różnych, codziennych sytuacjach i miejscach.
Jeden z pracowników agencji Wieden+Kennedy, który ma doktorat z poezji napisał na potrzeby kampanii specjalny wiersz, który będzie odczytany podczas transmisji Super Bowl.
Zostanie ponadto wydrukowany w „The New York Times” w niedzielę i w „USA Today” w poniedziałek.
Spot inauguruje kampanię pod hasłem „Coke For Everyone”, która będzie realizowana przez cały rok, także przy igrzyskach olimpijskich w Pjongczangu i innych wydarzeniach sportowych, w sezonie letnim oraz w okresie świątecznym.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola spotem na Super Bowl uruchamia platformę „Coke For Everyone” (wideo)