SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coca-Cola marką, o której najczęściej się rozmawia

Marką, o której najczęściej rozmawiają Amerykanie jest Coca-Cola.

Tak wynika z rankingu opracowanego przez firmę Keller Fay Group, która analizowała rozmowy przeprowadzane przez 25.142 konsumentów między styczniem a sierpniem bieżącego roku - informuje serwis Adweek.

Główny rywal Coca-Coli jakim jest Pepsi znalazł się na miejscu czwartym, ustępując pola markom telekomunikacyjnym AT&T i Verizon. Pierwszą piątkę zamknęła natomiast sieć supermarketów Wal-Mart.

O ile pierwszą dwudziestkę rankingu Keller Fay Group zdominowały marki działające w branży technologicznej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej, to 32 procent wszystkich rozmów dotyczyło dóbr konsumenckich i firm działających w sektorze handlowym.

źródło: Adweek

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola marką, o której najczęściej się rozmawia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl