Coca-Cola Light wprowadza zmysłowe butelki i puszki dla kobiet
Od połowy maja Coca-Coli Light będzie dostępna w butelkach ipuszkach ze wzorami inspirowanymi pięcioma zmysłami. Design markiskierowany do kobiet wspiera kampania reklamowa w internecie.
Wprowadzane do sprzedaży półlitrowe butelki i puszki 0,33 lCoca-Coli Light mają wzory złożone z barwnych i fantazyjnychrysunków przedstawiających pięć zmysłów. Limitowana seria jestskierowana do kobiet dbających o wizerunek i śledzących trendy wtym zakresie. - Nowe butelki i puszki Coca-Coli Light mogą stać siędla nich inspiracją do wyrażania siebie poprzez wybór takiegowzoru, który pasuje najlepiej do danej sytuacji, ich nastoju lububioru - opisuje Szymon Michalik kierujący marką Coca-Coli Light wCoca-Cola Poland Services.
Design puszek Coca-Coli Light przygotowała agencja BrandstormICOM.
Launchowi limitowanej serii Coca-Coli Light, który oficjalniebędzie miał miejsce pod koniec maja podczas FashionphilosophyFashion Week w Łodzi, towarzyszy internetowa kampania reklamowaprowadzona w serwisie cocacolalight.pl i na stronach dla kobiet.Jej kreacją zajęła się agencja K2, a media zaplanował i zakupił dommediowy Starcom. Coca-Cola Light w zmysłowych butelkach i puszkachbędzie w sprzedaży do końca sierpnia.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola Light wprowadza zmysłowe butelki i puszki dla kobiet