Co irytuje w komunikacji firm na Facebooku? Błędy językowe i wymuszone żarty
Ponad 40% internautów drażni nieporadność językowa postów publikowanych na Facebooku - wynika z badania Think Kong i SW Research.
Wśród zachowań firm na Facebooku irytujących użytkowników, za błędami językowymi plasuje się wymuszona żartobliwość wpisów i nieudolne starania, by były one śmieszne (32%).
W pierwszej trójce niepożądanych zachowań znalazło się również nadużywanie sztucznych, profesjonalnych zdjęć, co za rażące uważa 31% badanych.
Szczególnie młodzi internauci (do 24 lat) są także bardzo wyczuleni na płytkość dialogu i wklepywane na szybko odpowiedzi z emotikonami, nie odnoszące się do meritum.
Badanie "Co najbardziej denerwuje użytkowników FB w komunikacji firm" zostało przygotowane przez agencję Think Kong we współpracy z firmą SW Research. Sondaż przeprowadzono we wrześniu 2016 r., metodą CAWI, na próbie 1209 użytkowników internetu korzystających z Facebooka.
Dołącz do dyskusji: Co irytuje w komunikacji firm na Facebooku? Błędy językowe i wymuszone żarty
I tyle.
A poza tym. Skoro duża międzynarodowa agencja oferuje moderatorowi za pracę pn-pt, 9-18, 1200 PLN na rękę, to czego się spodziewać? Tuzów intelektu?
Poza tym, sporo w tych pytaniach przymiotników oceniających - wymuszony, sztuczny, wymijający - co naturalnie ułatwia wskazanie takich odpowiedzi. Jak odpowiedzieć na takie pytanie: Czy lubisz sztucznych rozmówców zadających wymuszone pytania i udzielających wymijających odpowiedzi?...