Clive Owen w 13 minutowej reklamie Campari
Aktor Clive Owen jest głównym bohaterem nowego spotu reklamowego promującego włoski likier Campari. Trwający ponad 13 minut film wyreżyserował Paolo Sorrentino.
Spot promujący Campari Red, którego emisja rozpoczęła się we wtorek ma formę krótkometrażowego filmu. Trwa 13 minut i nosi tytuł „Killer in Red”. Jego akcja dzieje się w pustym barze, w którym Owen szuka pewnej dziewczyny. Gdy jej nie znajduje, rozpoczyna konwersację z barmanem, który częstuje go przygotowanym właśnie drinkiem Campari Red i opowiada wiele historii.
Autorem kreacji tej reklamy jest agencja J. Walter Thompson z Mediolanu. Film kręcono w Rzymie w studiu Cinecitta. Jego reżyserem jest Paolo Sorrentino.
Nowa reklama ma być odejściem od dotychczasowej, klasycznej koncepcji marki Campari. Ma pokazywać wieloaspektowy kunszt tworzenia koktajlu i podkreślać status Campari jako współczesnej globalnej marki znanej na całym świecie.
Dołącz do dyskusji: Clive Owen w 13 minutowej reklamie Campari