SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

City break z Cezarym Pazura i Pascalem Brodnickim w kampanii eSky

W jesiennej kampanii „City break to MY" platforma podróży eSky.pl stawia na gwiazdy kina i polskiego show-biznesu. Przygodom w Amsterdamie towarzyszyć będzie głos Adasia z kultowego „Nic śmiesznego" (Cezary Pazura), a unique kulinarne doświadczenia we Włoszech i L'Espagne podróżnikom zagwarantuje głos francusko-polskiego kucharza Pascala Brodnickiego. 

W kampanii eSky charakterystyczne głosy znanych osobistości poprowadzą podróżników przez świat city breaków dopasowanych do różnych potrzeb i stylu podróżowania.

W spotach do najnowszej kampanii promującej krótkie zagraniczne wyjazdy polska platforma podróży nie pokazuje twarzy gwiazd, lecz pozwala odbiorcom ujrzeć ich w roli lektorów. Wśród nich są m.in. Cezary Pazura (aktor, reżyser i producent), Pascal Brodnicki (francusko-polski kucharz i bloger kulinarny), a także gwiazdy programów telewizyjnych oraz twórcy bajek. 

— W zupełnie nowy sposób przenosimy podróżników w świat city breaków. Jako pierwsi w polskiej branży turystycznej zaangażowaliśmy popularne osoby w nieco inny sposób, stawiając na ich wyjątkowe osobowości wyrażone głosem. W zależności od skojarzeń, jakie budzą, dopasowaliśmy je do różnych rodzajów wypoczynku. Te z kolei wypracowaliśmy na podstawie segmentacji odbiorców opartej na wewnętrznych danych, przeprowadzonych badaniach i wielu latach doświadczenia w organizacji city breaków. Będziemy sukcesywnie rozwijać tę ideę również w przyszłości — mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, marketing & ocmmunications director w Grupie eSky.

Zobacz: „Odkryj city break po swojemu” w jesiennej kampanii Grupy eSky

eSky szykuje się na jesień w turystyce

Jesienna kampania „City break to MY” skupi się na promocji oferty pakietów dynamicznych, które łączą lot i hotel w jednej rezerwacji.

Kampania prowadzona będzie w digitalowych kanałach takich jak YouTube, platformy VOD, media społecznościowe, banery w Google Display Network, a także w offline’ie z użyciem wielkoformatowych siatek w Warszawie i Katowicach, jak i billboardów w okolicach wybranych polskich lotnisk.

Pozostałe działania wspierające sprzedaż pakietów City Break firma poprowadzi też w innych krajach, w tym w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji i na Węgrzech.

Pomysł kreatywny na kampanię opracował wewnętrzny dział marketingu eSky we współpracy z agencją PRO LOKO. Zakup mediów realizowany jest in-house przez eSky ze wsparciem domu mediowego Starcom.

Dołącz do dyskusji: City break z Cezarym Pazura i Pascalem Brodnickim w kampanii eSky

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl