Chris Macdonald chief executive officerem w agencji McCann. Harjot Singh - chief strategy officer
Chris Macdonald objął stanowisko chief executive officera w sieci agencji reklamowych McCann, a Harjot Singh - chief strategy officerem.
Chris Macdonald, dotychczas prezes ds. reklamy i marek pokrewnych w McCann Worldgroup, został dyrektorem generalnym i przewodniczącym w McCann. Harjot Singh, który był dyrektorem ds. strategii w McCann Worldgroup EMEA, przejdzie na nowe stanowisko globalnego CSO w McCann Advertising.
Nominacje są jednymi z pierwszych poważnych posunięć wykonawczych pod kierownictwem dyrektora generalnego McCann Worldgroup Billa Kolba, który 1 stycznia oficjalnie przejął stery od dyrektora generalnego Harrisa Diamonda po przejściu na emeryturę .
- Po prostu uważamy, że siła tkwi w naszych markach - powiedział Kolb
Macdonald wcześniej nadzorował McCanna, był również odpowiedzialny za wyspecjalizowane agencje, które mieszczą się pod parasolem reklamowym całej sieci. Teraz, wraz z Singhem, zajmie bardziej skoncentrowaną rolę kierowniczą w agencji McCann, która „całkowicie skupia się na rzemiośle”
Od teraz wszystkie agencje działające pod szyldem MRM będą podlegać CEO Kate MacNevin, która obejmie dodatkowy tytuł przewodniczącej. Chodzi o to, aby w każdej agencji mieć silną kadrę przywódczą, która może skupić się na tworzeniu najlepszych w swojej klasie zespołów z możliwością integracji.
McCann nadal poszukuje globalnego dyrektora kreatywnego do uzupełnienia zespołu kierowniczego. Kolb opisał tę strategię nie jako zmianę, ale jako „ewolucję” zintegrowanego modelu, który Diamond wzmocnił podczas swojej kadencji jako CEO.
Dołącz do dyskusji: Chris Macdonald chief executive officerem w agencji McCann. Harjot Singh - chief strategy officer