Chris Garbutt global chief creative officerem TBWA Worldwide
Chris Garbutt został powołany na stanowisko global chief creative officera w agencji TBWA Worldwide. Będzie nadzorować pracę dla globalnych klientów agencji, wśród których są m.in. Adidas, Accenture, Apple, McDonald's, Michelin i Nissan.
Na stanowisku global chief creative officera Chris Garbutt zastąpi Johna Hunta, który założył agencję TBWA. Hunt będzie pełnić funkcję creative chairman i będzie pracować dla TBWA z Afryki Południowej.
Dotychczas Garbutt pełnił funkcję global creative presidenta. Zbudował globalny zespół kreatywny powiązanych ze sobą, ale odrębnych agencji, odegrał też ważną rolę w pozyskiwaniu nowych klientów dla firmy. Wprowadził w TBWA wewnętrzne programy, które mają zachęcać pracowników agencji do niekonwencjonalnego, twórczego myślenia i współpracy z najlepszymi markami obsługiwanymi przez agencję.
Chris Garbutt powrócił do pracy w TBWA w 2015 roku, po tym jak odszedł z agencji Ogilvy&MAther East w Nowym Jorku, gdzie pracował jako chief creative officer. Przed odejściem do Ogilvy był w TBWA szefem kreatywnym biura agencji we Francji.
Dołącz do dyskusji: Chris Garbutt global chief creative officerem TBWA Worldwide