Chiquita: Pyszna przekąska, z którą zawsze jest po drodze
W największych sieciach handlowych kończy się promocja bananów Chiquita. Akcję pod hasłem „Pyszna przekąska, z którą zawsze jest po drodze” wspiera kampania reklamowa.
W ramach promocji bananów Chiquita każdego tygodnia jej trwania pierwsze tysiąc osób, które wysłało dowód ich zakupu, otrzymywało stylowe opakowanie chroniące te banany przed uszkodzeniami. Natomiast ci uczestnicy akcji, którzy wraz z dowodem zakupu bananów Chiquita dołączyli najciekawsze odpowiedzi na pytanie, dlaczego warto je jeść, wygrali rowery i rolki. W akcji – rozpoczętej 16 kwietnia, a kończącej się 13 maja – biorą udział sieci handlowe Real, Delikatesy Alma, Auchan, Chata Polska, Eko, MarcPol, Piotr i Paweł oraz Stokrotka.
Promocję – przebiegającą pod hasłem „Pyszna przekąska, z którą zawsze jest po drodze” – wspierają działania reklamowe w radiu (stacje ogólnopolskie i lokalne) oraz internecie. Założenia, strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy Action, a działania PR prowadzi agencja Edelman.
Dołącz do dyskusji: Chiquita: Pyszna przekąska, z którą zawsze jest po drodze