Błażej Balcerzyk na czele kreacji abanana
Błażej Balcerzyk po dwóch latach pełnienia funkcji team leadera w agencji kreatywnej abanana (Grupa Eura7) obejmuje stanowisko creative directora.
![Błażej Balcerzyk](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/top/6697cc07c8b0b_błazej-balcerzyk.png)
Błażej Balcerzyk wraz z zespołem kreatywnych specjalistów będzie odpowiedzialny za przetargi oraz opracowywanie koncepcji na kampanie reklamowe. Ma 15 lat doświadczenia, zdobywanego w kilku agencjach reklamowych.
W ciągu ostatnich miesięcy Błażej z sukcesem wprowadził nową platformę komunikacji dla marki Mosso, przeprowadził kampanię dla Deserów z maślanką od Mlekpolu, odpowiadał za aktywacje konsumenckie dla marek DUDA i Arhelan.
– Błażej wnosi do zespołu abanana nie tylko charyzmę, kreatywność i doświadczenie, ale przede wszystkim szerokie spojrzenie na łączenie kreatywności z technologią, które nasi Klienci doceniają już na etapie briefingu. Nowa funkcja oraz zakres obowiązków pozwolą na pełniejsze wykorzystanie jego kompetencji, przynosząc korzyści zarówno klientom, jak i całej grupie naszych spółek – mówi Łukasz Wołek, CEO Grupy Eura7.
Dołącz do dyskusji: Błażej Balcerzyk na czele kreacji abanana