SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Błażej Balcerzyk na czele kreacji abanana

Błażej Balcerzyk po dwóch latach pełnienia funkcji team leadera w agencji kreatywnej abanana (Grupa Eura7) obejmuje stanowisko creative directora. 

Błażej Balcerzyk Błażej Balcerzyk

Błażej Balcerzyk wraz z zespołem kreatywnych specjalistów będzie odpowiedzialny za przetargi oraz opracowywanie koncepcji na kampanie reklamowe. Ma 15 lat doświadczenia, zdobywanego w kilku agencjach reklamowych.

W ciągu ostatnich miesięcy Błażej z sukcesem wprowadził nową platformę komunikacji dla marki Mosso, przeprowadził kampanię dla Deserów z maślanką od Mlekpolu, odpowiadał za aktywacje konsumenckie dla marek DUDA i Arhelan.

– Błażej wnosi do zespołu abanana nie tylko charyzmę, kreatywność i doświadczenie, ale przede wszystkim szerokie spojrzenie na łączenie kreatywności z technologią, które nasi Klienci doceniają już na etapie briefingu. Nowa funkcja oraz zakres obowiązków pozwolą na pełniejsze wykorzystanie jego kompetencji, przynosząc korzyści zarówno klientom, jak i całej grupie naszych spółek – mówi Łukasz Wołek, CEO Grupy Eura7. 

Dołącz do dyskusji: Błażej Balcerzyk na czele kreacji abanana

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wnikliwy
Chciałbym zapytać czy wszystkie osoby które tam pracują będą miały zmianę nazwy stanowiska i będziecie o tym informować?
odpowiedź