Change Serviceplan przygotuje nową kampanię serków Almette
Agencja Change Serviceplan (należąca do Group One) wygrała przetarg na stworzenie kompleksowej, kreatywnej kampanii dla marki serków Almette (Grupa Hochland). Współpraca ma charakter projektowy.
- Powierzyliśmy budżet na przygotowanie kampanii naszej flagowej marki Almette agnecji Change Serviceplan, ponieważ przedstawiony pomysł kreatywny ujął nas ciekawą koncepcją i jednocześnie wpisał się w nasze oczekiwania odnośnie tego jak dzisiejsza, nowoczesna komunikacja powinna być prowadzona. Równie istotna była dla nas szybkość i efektywność działania zespołu Change Serviceplan - uzasadnia Rafał Masiak, dyrektor marketingu Hochland Polska.
Producent nie ujawnia liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. Wiadomo jedynie, że w konkursie brała też udział agencja GPD, która była autorem jednej z ostatnich kampanii Almette promującej loterię „Wygraj dom z natury”.
Hochland nie podaje też, kiedy ruszą działania przygotowane przez Change Serviceplan.
Dołącz do dyskusji: Change Serviceplan przygotuje nową kampanię serków Almette