„Ceny topnieją. Czas płynie” w wyprzedażowej kampanii Forda
Ruszyła kampania reklamująca wyprzedaż aut Ford z rocznika 2012. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Ceny topnieją. Czas płynie”, przygotowały firmy Ogilvy Action, Wunderman i Mindshare Polska.
W wyprzedażowej kampanii Forda reklamowane są modele Fiesta, Focus, C-MAX i Mondeo. Reklamy podkreślają zastosowane w nich bogate wyposażenie, inteligentne technologie i silniki EcoBoost. Koncepcja kreatywna akcji w oparciu o hasło „Ceny topnieją. Czas płynie” zachęca do odbiorców do sprawdzenia tej oferty w najbliższym salonie firmy.
Kampania obejmuje radio (m.in. RMF FM, Radio Eska, Antyradio i Chilli Zet), internet oraz prasę dealerską.
Kreację przygotowały agencje Ogilvy Action (radio i prasa) oraz Wunderman (internet), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: „Ceny topnieją. Czas płynie” w wyprzedażowej kampanii Forda