Centrum e-Zdrowia szuka agencji do współpracy przy obsłudze social mediów
Centrum e-Zdrowia ruszyło z przetargiem, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za wprowadzenie do serwisów społecznościowych treści promocyjnych przygotowanych i dostarczonych przez Centrum oraz za ich promocję.
Przedmiotem przetargu jest zakup usług promocyjnych treści publikowanych na profilach prowadzonych przez Centrum e-Zdrowia (CeZ) w serwisach społecznościowych.
Chodzi o promowanie treści publikowanych na profilu „Internetowe Konto Pacjenta” na Facebooku, „Centrum e-Zdrowia” na portalu Twitter i LinkedIn oraz na kanale „Centrum e-Zdrowia” na portalu YouTube.
Centrum e-Zdrowia podkreśla, że przetarg dotyczy promocji treści publikowanych na wskazanych wyżej profilach, a nie realizacji reklam w oparciu o treści niepublikowane na profilach.
Treści, które mają być promowane, przygotowuje Centrum e-Zdrowia. To m.in.: wpisy tekstowe, film, obraz, kolekcja, karuzela czy materiał błyskawiczny.
Zadaniem wybranej agencji będzie ocena tych treści pod kątem potencjału promocyjnego, przedstawienie propozycji ewentualnych zmian, opracowanie mediaplanu oraz promocja finalnych wersji treści.
Z wybraną agencją Centrum e-Zdrowia będzie pracować do 9 grudnia br. Przetarg trwa do 24 lutego br. Budżet na zaplanowane działania oszacowano na 284,6 tys. zł netto.
Dołącz do dyskusji: Centrum e-Zdrowia szuka agencji do współpracy przy obsłudze social mediów