Ceneo świętuje osiemnaste urodziny kampanią reklamową w stylu retro
Marka Ceneo świętuje swoje 18 urodziny. Z tej okazji wystartowała kampania reklamowa, której stylistyka nawiązuje do klimatu retro.
14 lutego świętujemy nie tylko walentynki, ale również 18. urodziny platformy e-commerce Ceneo. Z tej okazji marka wypuściła nową reklamę, której akcja dzieje się w latach 90` - 10 lat przed powstaniem Ceneo.
Na ekranie widzimy lutowy dzień na bazarze. Trzech sprzedawców układa towar, czekając na kupujących. Mają szeroki asortyment – od zabawek po kasety i drobną elektronikę. Chcą jak najlepiej zaprezentować towar, żeby zainteresować przechodniów.
Główną bohaterkę, podczas walki z taśmą kasetową, nagle nawiedza wizja przyszłości internetu.
Widzi wszystkie sklepy w komputerze – tysiące takich bazarków jak ich. Miejsce, w którym można wyszukać produkt, porównać jego cenę i kupić bezpośrednio na platformie poprzez guzik „KUP TERAZ”. Z zachwytem odkrywa, że to się będzie nazywać Ceneo.
Spot emitowany i promowany jest na platformie YouTube oraz kanałach social media. W ramach kampanii urodzinowej prowadzone są również działania dodatkowe, jak Branded Effect marki na TikToku czy konkursy w social mediach Ceneo.
Dołącz do dyskusji: Ceneo świętuje osiemnaste urodziny kampanią reklamową w stylu retro