Ceneo.pl w portfolio biura reklamy Gadu-Gadu
Biuro reklamy Gadu Gadu przejmuje obowiązki reklamowe serwisównależących do grupy Allegro. Obecnie sprzedaje już powierzchnięreklamową w Ceneo.pl.
- Nasza współpraca jest naturalnym efektem poszukiwania synergiiw grupie kapitałowej. Wspólnie z naszymi partnerami z Ceneodoszliśmy do wniosku, że z uwagi na fakt, że to Gadu-Gadu posiadanajwiększe kompetencje w zakresie sprzedaży reklam,najkorzystniejszym rozwiązaniem będzie przejęcie obsługi Ceneo wtym zakresie przez Biuro Reklamy Gadu Gadu - komentuje KrzysztofŁada, dyrektor Biura Reklamy Gadu-Gadu S.A.
Włączenie Ceneo.pl, a w przyszłości kolejnych marek grupy Allegro,do portfolio Biura Reklamy GG jest naturalnym krokiem w dalszejsynergii działań obu spółek, które należą do międzynarodowegokoncernu Naspers Limited.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: Ceneo.pl w portfolio biura reklamy Gadu-Gadu