CCC sfinalizowało przejęcie sklepu internetowego DeeZee
Właściciel sieci sklepów z obuwiem, firma CCC sfinalizowała zakup 51 proc. udziałów w sklepie internetowym DeeZee. Zapłaciła za nie 13 mln zł.
Wstępną umowę zakupu przez CCC większościowego pakietu udziałów w DeeZee podpisano na początku lipca br.
Teraz transakcję sfinalizowano ustalając kwotę zakupu na 13 mln zł. Jednocześnie strony ustaliły warunki dalszego stopniowego zwiększania udziałów CCC, potencjalnie aż do 100 proc. w ciągu najbliższych 5 lat.
W ramach zawartej umowy oferta marki DeeZee pojawi się w sklepach stacjonarnych CCC wraz z premierą kolekcji wiosna/lato 2019. Tzw. koncept „fashion corner” DeeZee ma przyciągnąć młode klientki do sklepów CCC, zwiększając zarazem zasięg marki.
Z kolei w ofercie sklepu internetowego DeeZee.pl pojawiła się jedna z modowych marek CCC – Jenny Fairy. Planowany jest dalszy rozwój oferty produktowej oraz poszerzanie asortymentu marki DeeZee.
Obie firmy chcą wypracować kolejne pozytywne efekty synergii, tak by uzyskać status lidera w sprzedaży obuwia z segmentu fast fashion dla młodych klientek.
DeeZee działa na polskim internetowym rynku obuwniczym od 2005 roku. W ub.r. firma osiągnęła przychody na poziomie 35 mln zł.
W skład Grupy CCC wchodzą obecnie, oprócz sieci sklepów omnichannel CCC, Grupa Eobuwie i szwajcarska Grupa Vogele. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży Grupy CCC wynosi obecnie ponad 680 tys. m2 i liczy 1181 sklepów, w tym ponad połowę za granicą.
Sprzedaż za 2017 rok osiągnęła poziom ponad 4,1 mld zł. Grupa CCC obecna jest łącznie w 23 krajach (18 offline i 15 online).
Dołącz do dyskusji: CCC sfinalizowało przejęcie sklepu internetowego DeeZee